Ofte stillede spørgsmål: Returneringer

Hvordan foretages en returnering

Gratis returnering
Det er nemt og koster ingenting at returnere produkter.

Vilkår for returnering
Du har 14 dage fra modtagelsen til at returnere en ordre. Du kan returnere hele ordren eller en del af den.
Varerne skal være nye, ubrugte og indeholde al originalemballage og -tilbehør.
Læs vores betingelser og vilkår for at få flere oplysninger.

Procedure for anmodning om returnering
Kontakt Nikon Store-kundeservice for at afgive en anmodning om returnering og få et RMA-nummer, hvis du vil returnere en ordre.

Der er to måder at returnere produkter på:
- Du kan aflevere returvarerne på nærmeste posthus, hvor vores logistikpartner Cycleon vil afhente dem.
- Du kan bede Cycleon om at hente dine returvare et sted, hvor det passer dig.
- Husk ved returnering af varer, at varerne skal emballeres omhyggeligt, og at originalemballagen skal anvendes. Kontroller, at returetiketten er synlig på pakken, og at adressen og stregkoderne ikke er dækket eller ændret.
- Cycleon sender produkterne til vores lager, hvor de kontrolleres i forhold til din anmodning om returnering og politikkerne for returnering, der er beskrevet i vores Betingelser og vilkår. Hvis alt er OK, starter refunderingsprocessen. I modsat fald kontakter Nikon Store-kundeservice dig for at løse eventuelle problemer.
- For returneringer, der ikke opfylder reglerne, der er beskrevet i vores betingelser og vilkår for returneringer (f.eks. returneringer, hvor der mangler dele eller tilbehør) skal der betales et gebyr, og beløbet, der refunderes, justeres i overensstemmelse hermed.

Refundering efter returnering

Alle returnerede produkter kontrolleres for at sikre, at der ikke mangler dele eller tilbehør. Hvis alt er OK, informeres Nikon Store-kundeservice, og refunderingsprocessen starter. Vores betalingsudbyder kontaktes, og pengene overføres til din konto. Vi bestræber os på at refundere beløbet så hurtigt som muligt efter godkendelsen af de returnerede varer. Læs vores BETINGELSER OG VILKÅR for at få flere oplysninger.

Returneringer, hvor betingelserne og vilkårene ikke er overholdt

Nikon Store-kundeservice accepterer ikke returnering af varer, hvor reglerne, der er beskrevet i vores betingelser og vilkår, ikke er overholdt, og kontakter dig.

(Delvis) annullering af en ordre

Du kan annullere en ordre, hvis du opdager, at du har begået en fejl, så længe ordren ikke er afsendt.

Kan jeg nøjes med at annullere en del af en ordre?
Du kan annullere ordren helt eller delvist.

Hvor langt i forløbet kan jeg annullere en ordre?
Ordrer eller ordrelinjer kan annulleres indtil de er bekræftet. Derefter er det ikke muligt, fordi ordren overgår til plukning, og dens status ændres til Under behandling. Hvis du er for sent på den, må du vente, indtil du modtager forsendelsen og derefter returnere de varer, du ikke ønsker. Læs afsnittet om RETURNERINGER under ofte stillede spørgsmål for at få flere oplysninger.

Hvordan annullerer jeg en ordre?
Kontakt Nikon Store-kundeservice, hvis du ønsker at annullere en ordre helt eller delvist, så klarer de det for dig.

Annullering af en betaling
Hvis du annullerer en ordre helt eller delvist, sender Nikon Store-kundeservice en annulleringsanmodning til vores betalingsudbyder (Ogone). Ved en komplet annullering annulleres hele betalingen, og der opkræves ingenting. Hvis du annullerer en del af en ordre, justeres det beløb, der trækkes på kreditkortet, når den nye ordre sendes.

Ændring af en ordre

Hvor langt i forløbet kan jeg annullere en ordre?
En ordre kan ændres, indtil dens status bekræftes. Derefter er det ikke muligt, fordi ordren overgår til plukning, og dens status ændres til Under behandling.

Hvordan ændrer jeg en ordre?
Kontakt Nikon Store-kundeservice, hvis du ønsker at ændre en ordre. De kan tilrette din ordre i følgende tilfælde:
- Kundeservice opretter og afgiver en ny ordre for dig, hvis du ønsker at føje nye varer til en ordre eller reducere antallet af varer på en eksisterende ordrelinje.
- Kundeservice ændrer ordren og igangsætter en delvis refundering, hvis du ønsker at fjerne en vare fra en ordre eller reducere antallet af varer på en eksisterende ordre.
- Kundeservice opdaterer dataene for dig, hvis du ønsker at ændre personlige oplysninger eller ændre leveringsadressen.
- Kundeservice sikrer, at dit kreditkort debiteres korrekt efter leveringen, hvis du ændrer leverings- eller betalingsmetoden, og det medfører et højere eller lavere samlet beløb.

Cancelling an order
Hvis du annullerer en ordre helt eller delvist, sender Nikon Store-kundeservice en annulleringsanmodning til vores betalingsudbyder (Ogone). Ved en komplet annullering, annulleres hele betalingen. Hvis du annullerer en del af en ordre, justeres det beløb, der trækkes på kreditkortet, når den nye ordre sendes.

En vare beskadiges efter returneringsfristen

Kontakt Nikon Support Centre, hvis de varer, du har bestilt, er beskadiget efter udløbet af returneringsperioden.

 

 



Your previous queries:
Ingen resultater fundet. Prøv igen.
ZB1 Rebate Credit Memo