Ofte stillede spørgsmål : Levering af ordren

Levering af ordren

Leveringspartner

Vores leveringspartnere er UPS.

Kan jeg ændre leveringsadressen for en ordre?
Ja, du kan ændre leveringsadressen, indtil ordren får status som bekræftet. Derefter er det ikke muligt, fordi ordren overgår til plukning, og dens status ændres til Under behandling..

Kan jeg få en ordre leveret på min arbejdsplads?
Ja. Du kan anvende forskellige leverings- og faktureringsadresser.

Hvordan kan jeg se, om ordren er afsendt?
Gå til din konto, og åbn MINE ORDRER for at få vist, hvilke ordrer der er leveret.
Hvis ordren er afsendt, vises dens status som:

- Afsendt: ordren er pakket og sendt.
- Delvist afsendt: kun en del af ordren er pakket og sendt.

Kan jeg spore min ordre?
Du modtager en e-mail med et Track & Trace-link, i samme øjeblik ordren er afsendt.

Leveringsmåder, omkostninger

Følgende leveringsomkostninger vil blive anvendt:

- Ved bestillinger over 200 DKK: gratis levering
- Andet: 50 DKK

Leveringstider

Vi oplyser de forventede afsendelsesdatoer. De nøjagtige tidspunkter afhænger af, om produktet er tilgængeligt. Normalt er ekspeditionstiden mellem tre og fem arbejdsdage for produkter, der er på lager. Leveringstiden for produkter, som er i restordre, kan være længere.

Du kan følge dine ordre via Track & Trace-linket, som sendes til dig, i samme øjeblik leverancen afsendes.

Levering uden for landets grænser

Internationale leverancer er ikke tilladt. Ordrerne kan kun leveres på adresser i samme land som den Nikon Store, de bestilles i.

Ordrer til Grønland og Færøerne kan ikke opfyldes.

 

 



Your previous queries:
Ingen resultater fundet. Prøv igen.
ZB1 Rebate Credit Memo
Cookie settings