Ofte stillede spørgsmål : Ordre

Der er to måder, du kan finde produkter og informationer i butikken på:
- Søg: Du kan søge efter produkter og information ved at skrive et ord i boksen SØG øverst på denne side. Resultaterne kategoriseres efter produkter eller indhold.
- Gennemgå produktkataloget: ved at klikke på PRODUKTER øverst på denne side. Hver kategori i rullemenuen har link til en produktside, hvor du kan filtrere søgningerne afhængigt af dine behov.
Du kan sortere produkter efter pris og navn, og du kan filtrere dem efter et bestemt prisinterval og bestemte produktegenskaber, f.eks. opløsning i megapixel eller skærmstørrelse. Der kan anvendes flere filtre samtidigt, og du kan fjerne filtrene ét ad gangen eller alle på én gang. Søgeresultaterne opdateres automatisk i henhold til det kriterium, du har valgt.

Produkttilgængelighed

Produktstatus
Produkterne kan tildeles én af følgende statusser:

- Kommer snart : anvendes til produkter, der netop er annonceret, og som endnu ikke kan forudbestilles.
- Forudbestil: anvendes til produkter, der kan bestilles, men som endnu ikke kan leveres. Ved forudbestilling oplyses der en forventet leveringsdato.
- Normale produkter: denne status anvendes til produkter, der kan bestilles og leveres. De vises som På lager eller Ikke på lager.
- Trukket tilbage : anvendes til produkter, der er trukket tilbage, og som ikke længere kan købes hos Nikon.

Status for tilgængelighed
Et produkts tilgængelighed angives som:
- På lager: produktet kan bestilles og leveres.
- Ikke på lager: produktet kan ikke bestilles, men du kan bede om at få besked, når det er tilbage på lager.

Giv mig besked, når produktet er tilgængeligt
Du kan bede om at få besked, så snart produkter, der ikke er på lager eller ikke kan forudbestilles, er tilgængelige. Klik på GIV MIG BESKED, NÅR PRODUKTET ER TILGÆNGELIGT, og indsæt din e-mail-adresse i formularen, der vises.

Find en forhandler
Nikon Pro-produkter kan kun købes hos certificerede Nikon Pro-forhandlere. Du kan finde en forhandler via Forhandlersøgning på Nikons websted.

Sådan bestiller du

Vi bestræber os på, at det skal være nemt at bestille produkter i vores butik. Læs trinene nedenfor, hvis det er første gang, du køber ind hos os.

- Se, hvad indkøbsvognen rummer: på dette trin kan du ændre antallet af produkter, du har valgt, få vist eventuelle reklamer, som er tilgængelige for dig, og angive kuponkoder for at opnå rabat. For at fortsætte til kassen, skal du klikke på FORTSÆT TIL KASSEN.
- Betalingstrin 1: Inden du bestiller, kan du logge på, tilmelde dig eller fortsætte som anonym kunde. Der er flere oplysninger om fordelene ved at tilmelde sig i afsnittet med ofte stillede spørgsmål.
- Betalingstrin 2: Udfyld leverings- og faktureringsadressen. Du kan anvende forskellige forsendelses- og faktureringsadresser.
- Betalingstrin 3: Vælg leveringsmåde. Leveringsmulighederne er angivet under LEVERING AF ORDREN
- Betalingstrin 4: Vælg betalingsmåden. Betalingsmulighederne er angivet under BETALING.
- Betalingstrin 5: Gennemgå ordreoplysningerne. Det er sidste chance for at ændre ordren: du kan ændre leverings- og faktureringsadresse eller vælge en anden leverings- eller betalingsmåde. Accepter betingelserne og vilkårene, når du er sikker på ordren, og klik på AFGIV ORDREN, OG FORTSÆT TIL BETALINGEN.
- Betaling: Ordren afgives, når du har angivet dine betalingsoplysninger. Din betaling godkendes ikke, hvis du skriver forkerte betalingsoplysninger tre gange i træk, og du omdirigeres til kassen, hvor du bliver bedt om at vælge en anden betalingsmåde.
- Ordrebekræftelse: Ordren bekræftes, når betalingen er accepteret. Derefter kan du fortsætte med at købe ind eller tilmelde dig, hvis du købte ind som anonym kunde.

Kuponer

Hvis du har en kuponkode, kan du bruge den og opnå rabatter.
Du skal blot angive koden eller koderne i den tilhørende boks, når du gennemgår indkøbsvognen, og klikke på SEND. Indkøbsvognen viser så automatisk den anvendte kuponkode og den tilhørende rabat. Hvis du skifter mening og beslutter dig til ikke at anvende kuponen, kan du klikke på FJERN, så beregnes værdien af indkøbsvognens indhold automatisk igen.

Visse kuponkoder kan give en fejlmeddelelse, når du forsøger at angive dem. Det kan skyldes, at koden er begrænset og kun kan bruges et vist antal gange, måske kun af visse kunder, eller at den er udløbet.

Kontakt Nikon Store-kundeservice for at få ordren ændret, hvis du opdager, at du har glemt at angive kuponkoden, efter at du har betalt og bekræftet ordren. Så længe ordren ikke er afsendt, kan du få den rabat, du er berettiget til, og det forfaldne beløb, der opkræves på dit kreditkort efter afsendelsen, opdateres tilsvarende.

Tjek af ordrestatus

Som registreret kunde kan du gå til MIN KONTO – MINE ORDRER og få vist status for dine ordrer. Ordrerne kan sorteres efter ordrenummer, dato, værdi og status.

Ordrerne får betegnelsen:
- Afgivet: ordren er afgivet til din Nikon Store.
- Overført: ordren er sendt til Nikons ordrebehandlingssystem.
- Bekræftet: Nikons ordrebehandlingssystem har bekræftet, at ordren er modtaget.
- Under behandling: interne kontrolforanstaltninger er gennemført, og ordren er klar til plukning.
- Delvist plukket: begrænset lagerbeholdning kan betyde, at kun en del af ordren kan pakkes og sendes.
- Afsendt: ordren er pakket og sendt.
- Delvist afsendt: kun en del af ordren er pakket og sendt.
- Udført: ordren er leveret og modtaget.
- Annulleret: ordren er annulleret. Ordrer eller ordrelinjer, der er under behandling og derefter, kan ikke annulleres.
- Returneret: ordren er returneret til Nikon og markeret som modtaget.
- Refunderet: ordren er refunderet.

Ønskeseddel og indkøbsvogn

Funktionerne i det følgende skal hjælpe dig med hurtigt og nemt at få adgang til de produkter, du synes om.

Læg i indkøbsvognen
Indkøbsvognens indhold gemmes automatisk, uanset om du er logget på, eller du logger af. På den måde kan du nemt vende tilbage til produkter, du er interesseret i. Hvis du handler som anonym kunde og sletter cookies i din browser, er indkøbsvognen tom, når du vender tilbage til butikken.

Ønskeseddel
Hvis du er logget på, kan du holde øje med de produkter, du er interesseret i, ved at føje dem til din ØNSKESEDDEL. Produkter, du har købt, fjernes automatisk, og du kan opdatere ønskesedlen manuelt, når du har lyst. Hvis et produkt trækkes tilbage, modtager du en e-mail med oplysninger om, at det er fjernet fra din ønskeseddel.

 

 

 

 



Your previous queries:
Ingen resultater fundet. Prøv igen.
ZB1 Rebate Credit Memo
Cookie settings